می گویم ...

آموخته ام، ... ببینم ندیده ها را، ... بشنوم نشنیده ها را، ... بدانم ندانسته ها را، ... بفهمم دوست داشتن ها و تنفرها را، ... تصمیم بگیرم، ... عمل کنم و ... محکم بایستم. .

تنها دانستم سکوت جایز نیست.
زیـــــــرا آزادی, سپیدی و مهر را می ستایم ... و اینک از آن بی بهره ایم
پس می جنگم و تنها چاره مان این است.


و سخنم با پلیدان روسیاه این است:
گیرم در باورتان به خاک نشسته ام
وساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است
باریشه چه می کنید
گیرم بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای
پرواز را علامت ممنوع میزنید
با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید
گیرم که میزنید
گیرم که می کشید
گیرم که می برید
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید

با پشتیبانی Blogger.

آخرین مطالب

پارسی بگوییم ...

آخرین خبرها






۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه
fire 

فتواهای ننگین عمله های عمامه به سر حکومت بر علیه سنتهای ملی شروع شد 

ناصر مکارم شیرازی المشتهر به "سلطان شکر" در پاسخ به سئوال یکی از شنوندگان برنامه "زمزم احکام" رادیو معارف، دوباره از مواضع بغایت ضدملی و ضدارتجاعی خود برعلیه چهارشنبه سوری موضع گرفت و گفت:
در پاسخ به آداب و رسوم نوروز و مراسمی که در شب چهارشنبه آخر سال برخی افراد انجام می دهند، گفت: بخشی از رسوم که در نوروز برگزار می شود بسیار خوب است و بخشی خرافی است. انسان عاقل کارهای خوب را انجام می دهد و از خرافات پرهیز می کند.نظافت، خانه تکانی، دید و بازدید و کمک به نیازمندان و خیلی از کارهای دیگر خوب است، اما آتش روشن کردن در چهارشنبه سوری یک بدعت خرافی است مخصوصا با گفتن این جمله که "سرخی تو از برای من زردی من از برای تو" این ها خرافات است.
انسان عاقل نباید به سراغ این کارها برود مخصوصا این کار خطراتی در پی دارد. چقدر جوانان و نوجوانان چشم، صورت، عضوی از اعضای بدن خود را با این کارها از دست دادند؛ عزیزان رعایت کنند این رسم غلط را حذف کنند آن رسوم مثبت را انجام دهند"
لازم به یادآوری است که صاحب بوقهای تبلیغاتی نظام حاکم بر ایران سالهاست دست و پا میزند تا امثال "سلطان شکر" و همپالکیهای جیره خوار و مزدور او را به عنوان "استاداعظم حوزه" جابزند. البته حوزه هایی که استادانش این قبیل افراد باشند، شاگردانی بهتر از مجتبی ذوالنور و حسین طائب و مهدی طائب پس نمی اندازد. جانوران خون آشامی که دست آتیلا و نرون را در جنایت علیه بشریت از پشت بسته اند

0 نظرات: